10 причин, чому треба підключити ваш бізнес до служби доставки

Назад

10 причин, чому треба підключити ваш бізнес до служби доставки

Умови закритих офлайн-офісів, кафе, магазинів поставили бізнес-сегмент у надзвичайно складні умови, і «вижити» змогли ті компанії, які швидко переорієнтувались на роботу онлайн, підключивши можливість доставки, або розривши цей раніше введений сервіс.

 

Майже кожен знає, як працює служба доставки, і часто користується можливістю для економії часу, замовляючи страви з улюбленого ресторану, популярного фаст-фуду чи ліки з аптеки.

Пропонуємо уважніше придивитися до 10 причин підключення сервісу Foodfamily, які напрацьовані кейсами успішних бізнесменів.

  1. Зручний інтерфейс для ресторатора та клієнта. Таким чином, додаток підходить для різної цільової аудиторії, враховуючи потреби кожної.
  2. Не лише гастрономічне задоволення, але і вигідна ціна – безкоштовна доставка з певних закладів, часті акції, бонуси, знижки.
  3. Це не суто доставка страв, але і служба доставки ліків та інших товарів, які необхідні.
  4. Не треба довго чекати – доставка оптимальна по часу, навіть у мегаполісі.
  5. У додатку підв’язані різні міста України, і тому треба максимально швидко додати до сервісу ваше кафе чи крамницю, аби клієнти могли користуватися замовленням через декілька хвилин.

    Зауважимо: поруч із зручністю інтерфейса, ключовим є аспект інформативності, подачі важливої інформації для потенційного клієнта, як нового, так і того, хто давно користується додатком. Серед інших причин, чому треба підключити ресторан до служби доставки, виділяють такі:

  6. Престижність – сьогодні сучасний заклад має пропонувати послуги доставки, і якщо власними силами це зробити дорого та складно, то готовий сервіс вирішує низку проблем;
  7. Розширення цільової аудиторії – клієнти, які шукають варіанти обіду в офіс, доставки харчів для домашньої вечері, або ліків, коли важко та немає сил вийти з дому;
  8. Економія, адже не треба мити посуд після клієнта та він не займає столик;
  9. Можливість нагадувати замовнику про себе;
  10. Відстеження швидкості та якості роботи кур’єрів, які також впливають на загальну оцінку сервісу.

Вигідні переваги співробітництва

Служб доставки в Україні немало, але не всі вони можуть похвалитися відчутними перевагами, як для самого клієнта, так і власника бізнеса, який хоче приєднатися до роботи. Додаток Foodfamily має такі особливості, які змусять вас ближче придивитися до сервісу:

  • Платформені рішення.
  • Великий кур’єрський флот та можливість оцінювати якість роботи кур’єра як замовником, так і власником бізнесу.
  • Швидка та надійна інтеграція з власними програми управління.
  • При замовленні – повідомлення на кухню, що треба готувати замовлення на виніс.
  • Прокладання маршрутів, статуси замовлень у месенджерах, математичний розподіл замовлень.

Крім того, сервіс Foodfamily створений людьми, які довгий час працювали у ресторанному бізнесі, знають усі його підводні каміння та складнощі у роботі з клієнтом через службу доставки.

Зручна адміністративна панель дозволяє проводити аналітичні зрізи тоді, коли це потрібно, готувати звіти, аналізувати, які страви популярні для доставки, які ні, оцінювати побажання та критику від клієнта.

Додатково для зручності роботи з додатком власників громадського харчування, кафе, продуктових та крамниць з іншими спеціалізаціями, аптек встановлений кол-центр та можливість підключити прийом платежів.

Для клієнта це гіперзручно: він клікнув на карті на певний заклад, подивився меню чи прейскурант, зробив замовлення та одразу ж його безпечно оплатив. Саме так працює сучасна служба доставки.

Попередня стаття

Завантажуй та встановлюй додаток "Food Family" та
замовляй улюблену їжу або товар прямо зараз!